Σελίδες

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Γυναικείος Εγκέφαλος ...By Petit Tesoro !!

Γυναικείος ανεγκέφαλος

Η τεχνική του σκέφτομαι και κάνω ότι γράφω
Θυμάμαι ένα βράδυ είχα ξαπλώσει νωρίς προσπαθώντας να απασχολήσω το μυαλό μου με κάτι για να μην σκέφτομαι. Έπρεπε να βρω κάτι πιο ενδιαφέρον που να μπορεί να με εξιτάρει, κάτι ανάμεσα σε Τζέιμς Ντιν και Χιου Τζάκμαν.Ο Χιου Τζάκμαν τι καλό παιδί.Σκέψου ότι τόσα χρόνια κάνει ψυχικό έχοντας αυτή τη μαντάμ την πως την λένε δίπλα του, που ούτε καν αρμονικά μπορούν να συνδυάσουν το περπάτημα τους για να βγουν μία σωστή φώτο που θα δούμε στην τελευταία σελίδα στο κοσμοπόλιταν με την λεζάντα ότι χωρίζουν. Στοπ στοπ. Δεν χωρίζουν. Αγαπιούνται. Ναι την αγαπάει. Γκετ οβερ ιτ .Αν έχεις haribo sticks σπίτι σου είναι η κατάλληλη ώρα για να τα φας. Όχι πολλά. Ένα. Καλοκαίρι έρχεται. Πάλι το μυαλό μου ξέφυγε. Τι έλεγα; Α ναι. Έπρεπε να απασχολήσω το μυαλό μου με κάτι πιο ιδεατό, πιο φανταστικό κάτι που προσιδίαζε με Κρίστιαν Γκρευ και αυτά τα παντελονάκια τα λινά που φορούσε. Που είχα βάλει τις 50 αποχρώσεις; Έπρεπε να διαβάσω έστω και ένα κεφάλαιο. Έριξα μια περίεργη ματιά στο κινητό μου. Τι ήθελα και το κοίταξα; Αφού δε χτυπάει, όσο και να το κοιτάς δε θα χτυπήσει, θα είναι εκεί μαύρη η απαίσια οθόνη του για πάντα και εσύ θα είσαι από πάνω και θα το κοιτάς και θα καθρεφτίζεσαι και θα θυμώνεις γιατί οι φύτρες σου πετάνε και τα μάτια σου είναι περίεργα. Δεν είναι βλέμμα αυτό που ταιριάζει σε μια 25χρονη με βαθμό πτυχίου πάνω από οχτώ σαν και εσένα. Ποια; Ναι σε εσένα μιλάω. Τέλος πάντων. Δεν έστειλε. Είναι δυνατόν; Του είπα ότι θα διαβάσω ένα βιβλίο να χαλαρώσω λίγο και αυτός αντί να παρακαλάει να μη διαβάσω το χαζοβιβλίο και εγώ να επιμένω ότι θα το διαβάσω γύρισε και μου είπε ένα απλό «οκ». Κανονικά θα έπρεπε να έχει έρθει έξω από το σπίτι μου, εκεί στο χαλάκι μου να κλαίει μετανιώνοντας για αυτό το θρασύτατο «οκ» που τόλμησε να ξεστομίσει. Ποιος άνθρωπος απαντάει με ένα απλό «οκ». Μόνο οι απάνθρωποι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου